Освіта як Інструмент Для Забезпечення Сталого Відновлення та Розвитку в Умовах Надзвичайних Ситуацій
Year:
2023Published in:
Київський національний економічний університет імені Вадима ГетьманаОсвіта є надзвичайно важливою в контексті надзвичайних ситуацій, таких як кризи, війни та природні катастрофи. Вона виступає ключовим фактором для розвитку суспільства та його готовності до подолання таких негативних подій. Публічне управління освітою відіграє важливу роль у готовності до надзвичайних ситуацій та реагуванні на них. Публічне управління освітою у надзвичайних ситуаціях є одним з ключових елементів доступу до освіти та стійкості суспільства в умовах надзвичайних ситуацій. Воно сприяє збереженню освітнього процесу та підтримці фізичного та психічного благополуччя громадян. Відновлення сфери освіти під час і після надзвичайної ситуації вимагає спільних зусиль різних суб’єктів, які мають різні функції і ресурси, включаючи уряди, міжнародні та гуманітарні організації, громадські організації, органи місцевого самоврядування, педагогічний персонал, здобувачів освіти та їхні сім’ї. Ця взаємодія відіграє важливу роль у відновленні освітньої системи та забезпеченні доступу до освіти під час криз та надзвичайних ситуацій. Освіта в надзвичайних ситуаціях у різних країнах вимагає індивідуального підходу і адаптації до конкретних умов та потреб. Але наявні політики, стратегії та кейси інших країнах і на наднаціональному рівні можуть допомогти забезпечити доступ до якісної освіти для дітей і молоді під час надзвичайних ситуацій. Згідно з аналізом доступних публікацій, важливою складовою результативного розвитку та відновлення сфери освіти під час надзвичайних ситуацій, зокрема війни, є правильна оцінка потреб, розробка гнучких стратегій доступу до освіти та підвищення якості навчання. Несвоєчасне та недостатнє фінансування й, зокрема, визнання важливості освіти під час надзвичайних ситуацій призводять до втрати навичок і знань серед населення.