Психологічні Засоби Запобігання Та Протидії Стигматизації І Булінгу Через Майнову Нерівність В Освітньому Середовищі
Year:
2021Published in:
ГабітусУ статті розглянуто психологічні засоби запобігання та протидії стигматизації та булінгу через майнову нерівність в освітньому середовищі для роботи як із самими стигматизовуваними, так і з їхнім соціальним оточенням. Ці засоби були розроблені на основі емпіричного дослідження. 56,9% дітей, які не мають сучасних гаджетів, одягу, страждають від знущань та стигматизації. 86% респондентів стали свідками стигматизації та знущань через майнову нерівність в освітньому середовищі, тоді як 72% респондентів сказали, що не знають, як саме поводитися в такій ситуації. Метою статті є обґрунтування психологічних засобів запобігання та протидії стигматизації через майнову нерівність в освітньому середовищі. Існує три основні напрями дослідницьких та практичних робіт, такі як подолання стигми людей з різним майновим статусом групою, громадою та суспільством, самостигматизація і, відповідно, подолання наслідків стигматизації. Запропоновані засоби перевірені на ефективність. Стигматизація внаслідок майнової нерівності визначається як упередження щодо окремих людей або певних груп через їх різний майновий стан та фінансову спроможність, що виявляється у приписуванні негативних рис, знеціненні та соціальній ізоляції. Стигматизація через майнову нерівність проявляється у людей як із низьким, так і з очевидно високим майновим та фінансовим станом. Обґрунтовано необхідність комплексного та технологічного підходу до подолання негативних проявів та наслідків стигматизації і знущань через майнову нерівність. Перспективи подальших досліджень пов’язані з розробленням пропозицій щодо боротьби зі стигмою через майнову нерівність у ЗМІ.