Співпраця Як Необхідна Навичка 21-Го Століття В Контексті Вивчення Іноземної Мови Професійного Спрямування
Year:
2022Published in:
Журнал «Перспективи та інновації науки»Стаття присвячена розгляду останніх досліджень у сфері вищої освіти, інноваційних методів викладання та навчання, формування та розвитку навичок 21 століття, які сприятимуть успішній кар’єрі майбутніх студентів. Стаття зосереджується на проблемі розвитку соціальних навичок 21-го століття, а саме, навички співпраці студентів університету. Робота виокремлює особливості освітнього середовища 21-го століття та його роль у розвитку навичок, необхідних для успішної кар’єри майбутніх фахівців. Одним із завдань інноваційного навчального середовища є розвиток навичок співпраці, які, в свою чергу, охоплюють такі навички як розподіл обов’язків, прийняття спільних рішень та взаємозалежної роботи, а також уміння поважати колег та йти на компроміс. Стаття акцентує увагу на ролі викладача та студента у сучасному освітньому середовищі, на аналізі навчальної діяльності студентів, спрямованої на розвиток навички співпраці згідно рубрик проекту «Інноваційне викладання та навчання». В роботі аналізуються результати опитування викладачів та студентів Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького стосовно досвіду співпраці у викладацькій та навчальній діяльності; визначаються можливості навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» стосовно розвитку соціальної навички співпраці студентів спеціальності «Здоров’я людини» та аналізуються види навчальної діяльності під час вивчення іноземної мови професійного спрямування згідно з кодами рубрик щодо розвитку навичок співпраці студентів.