Journal article

Співпраця Як Необхідна Навичка 21-Го Століття В Контексті Вивчення Іноземної Мови Професійного Спрямування

Year:

2022

Published in:

Журнал «Перспективи та інновації науки»

Authors:

соціальні навички 21-го століття
навичка співпраці
освітнє середовище
навчальний процес
іноземна мова професійного спрямування.

Стаття присвячена розгляду останніх досліджень у сфері вищої освіти, інноваційних методів викладання та навчання, формування та розвитку навичок 21 століття, які сприятимуть успішній кар’єрі майбутніх студентів. Стаття зосереджується на проблемі розвитку соціальних навичок 21-го століття, а саме, навички співпраці студентів університету. Робота виокремлює особливості освітнього середовища 21-го століття та його роль у розвитку навичок, необхідних для успішної кар’єри майбутніх фахівців. Одним із завдань інноваційного навчального середовища є розвиток навичок співпраці, які, в свою чергу, охоплюють такі навички як розподіл обов’язків, прийняття спільних рішень та взаємозалежної роботи, а також уміння поважати колег та йти на компроміс. Стаття акцентує увагу на ролі викладача та студента у сучасному освітньому середовищі, на аналізі навчальної діяльності студентів, спрямованої на розвиток навички співпраці згідно рубрик проекту «Інноваційне викладання та навчання». В роботі аналізуються результати опитування викладачів та студентів Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького стосовно досвіду співпраці у викладацькій та навчальній діяльності; визначаються можливості навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» стосовно розвитку соціальної навички співпраці студентів спеціальності «Здоров’я людини» та аналізуються види навчальної діяльності під час вивчення іноземної мови професійного спрямування згідно з кодами рубрик щодо розвитку навичок співпраці студентів.

Other publications by

12 publications found

2024
Journal article

Independence And Self‑Regulation In Learning Professional‑Oriented Foreign Language

Publisher: Collection of Scientific Papers «SCIENTIA»

Authors: Iryna Kulish

2020
Journal article

Preconditions And Preparatory Steps Of Implementing CLIL For Future Mathematics Teachers

Publisher: Universal Journal of Educational Research

Authors: Iryna Kulish, Iryna Nekoz, Iryna Akulenko, Nina Tarasenkova

2021
Journal article

Scaffolding Strategies As An Effective Technology In Teaching Esp

Publisher: Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Authors: Iryna Kulish, Iryna Nekoz, Halyna Koroliuk

2018
Journal article

Development of Personal Qualities and Professional Competence While Learning English for Specific Purposes

Publisher: Elixir International Journal

Authors: Iryna Kulish

2001
MA Thesis

Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету

Publisher: Черкаський Державний Університет Імені Богдана Хмельницького

Authors: Iryna Kulish

2022
Journal article

Саморегуляція Студентів Як Необхідна Навичка 21 Століття: Формування Та Розвиток В Процесі Вивчення Іноземної Мови Професійного Спрямування

Publisher: Moderní Aspekty Vědy

Authors: Iryna Kulish, Halyna Koroliuk

2022
Journal article

The Issues And Challenges Of CLIL Implementation In Higher Education: Teachers’ Beliefs In The Ukrainian Context

Publisher: Journal for Educators, Teachers and Trainers

Authors: Iryna Kulish, Nina Tarasenkova, Iryna Akulenko, Iryna Nekoz

2016
Journal article

Some Issues of Teaching English for Future IT‑Specialists

Publisher: Elixir International Journal

Authors: Iryna Kulish

2018
Journal article

ESP Curriculum Design: Postgraduate Study

Publisher: Elixir International Journal

Authors: Iryna Kulish

2016
Journal article

Role of Supporting Schemes for Developing Speaking Skills of NonLanguage Students

Publisher: Elixir International Journal

Authors: Iryna Kulish