Journal article

Інтегроване Навчання Фахового Змісту Й Іноземної Мови: Аналіз Ціннісного Ставлення Викладачів

Year:

2021

Published in:

Наукові записки
опитування
іноземна мова
фахові дисципліни
інтегроване навчання
фаховий зміст

Стаття досліджує ставлення викладачів вітчизняних університетів до окремих аспектів інтегрованого навчання фахового змісту й іноземної мови. З цією метою було проведено анкетування, в якому взяли участь понад 160 викладачів університетів України. Анкетування включало 10 запитань, які стосувалися професійних навичок викладачів, досвіду та стажу роботи, доцільності використання предметно-мовного інтегрованого навчання на заняттях з різних дисциплін та на різних курсах; умов, які повинні бути створені для застосування інтегрованого навчання фахового змісту й іноземної мови; обов’язковості таких дисциплін; навчально-методичного забезпечення та форм організації занять. Результати аналізу отриманих даних можуть бути використані у подальшому теоретичному вивченні проблеми та практичній роботі як фахівців з іноземної мови, так і викладачів спеціальних дисциплін.

Related by author

13 publications found

2022
Journal article

Співпраця Як Необхідна Навичка 21‑Го Століття В Контексті Вивчення Іноземної Мови Професійного Спрямування

Publisher: Журнал «Перспективи та інновації науки»

Authors: Iryna Kulish

2024
Journal article

Independence And Self‑Regulation In Learning Professional‑Oriented Foreign Language

Publisher: Collection of Scientific Papers «SCIENTIA»

Authors: Iryna Kulish

2020
Journal article

Preconditions And Preparatory Steps Of Implementing CLIL For Future Mathematics Teachers

Publisher: Universal Journal of Educational Research

Authors: Iryna Kulish, Iryna Nekoz, Iryna Akulenko, Nina Tarasenkova

2021
Journal article

Scaffolding Strategies As An Effective Technology In Teaching Esp

Publisher: Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Authors: Iryna Kulish, Iryna Nekoz, Halyna Koroliuk

2018
Journal article

Development of Personal Qualities and Professional Competence While Learning English for Specific Purposes

Publisher: Elixir International Journal

Authors: Iryna Kulish

2021
Journal article

Civil Society And External Actors: How Linkages With The EU And Russia Interact With Socio‑Political Orders In Belarus And Ukraine

Publisher: East European Politics

Authors: Oleksandra Keudel, Tatsiana Chulitskaya, Matthew Frear, Antoaneta Dimitrova, Honorata Mazepus, Nina Tarasenkova, Natallia Rabava

2022
Journal article

Саморегуляція Студентів Як Необхідна Навичка 21 Століття: Формування Та Розвиток В Процесі Вивчення Іноземної Мови Професійного Спрямування

Publisher: Moderní Aspekty Vědy

Authors: Iryna Kulish, Halyna Koroliuk

2022
Journal article

The Issues And Challenges Of CLIL Implementation In Higher Education: Teachers’ Beliefs In The Ukrainian Context

Publisher: Journal for Educators, Teachers and Trainers

Authors: Iryna Kulish, Nina Tarasenkova, Iryna Akulenko, Iryna Nekoz

2016
Journal article

Some Issues of Teaching English for Future IT‑Specialists

Publisher: Elixir International Journal

Authors: Iryna Kulish

2018
Journal article

ESP Curriculum Design: Postgraduate Study

Publisher: Elixir International Journal

Authors: Iryna Kulish