Інтегроване Навчання Фахового Змісту Й Іноземної Мови: Аналіз Ціннісного Ставлення Викладачів
Year:
2021Published in:
Наукові запискиСтаття досліджує ставлення викладачів вітчизняних університетів до окремих аспектів інтегрованого навчання фахового змісту й іноземної мови. З цією метою було проведено анкетування, в якому взяли участь понад 160 викладачів університетів України. Анкетування включало 10 запитань, які стосувалися професійних навичок викладачів, досвіду та стажу роботи, доцільності використання предметно-мовного інтегрованого навчання на заняттях з різних дисциплін та на різних курсах; умов, які повинні бути створені для застосування інтегрованого навчання фахового змісту й іноземної мови; обов’язковості таких дисциплін; навчально-методичного забезпечення та форм організації занять. Результати аналізу отриманих даних можуть бути використані у подальшому теоретичному вивченні проблеми та практичній роботі як фахівців з іноземної мови, так і викладачів спеціальних дисциплін.
Related by author
13 publications found
Співпраця Як Необхідна Навичка 21‑Го Століття В Контексті Вивчення Іноземної Мови Професійного Спрямування
Publisher: Журнал «Перспективи та інновації науки»
Authors: Iryna Kulish
Independence And Self‑Regulation In Learning Professional‑Oriented Foreign Language
Publisher: Collection of Scientific Papers «SCIENTIA»
Authors: Iryna Kulish
Preconditions And Preparatory Steps Of Implementing CLIL For Future Mathematics Teachers
Publisher: Universal Journal of Educational Research
Authors: Iryna Kulish, Iryna Nekoz, Iryna Akulenko, Nina Tarasenkova
Scaffolding Strategies As An Effective Technology In Teaching Esp
Publisher: Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького
Authors: Iryna Kulish, Iryna Nekoz, Halyna Koroliuk
Development of Personal Qualities and Professional Competence While Learning English for Specific Purposes
Publisher: Elixir International Journal
Authors: Iryna Kulish
Civil Society And External Actors: How Linkages With The EU And Russia Interact With Socio‑Political Orders In Belarus And Ukraine
Publisher: East European Politics
Authors: Oleksandra Keudel, Tatsiana Chulitskaya, Matthew Frear, Antoaneta Dimitrova, Honorata Mazepus, Nina Tarasenkova, Natallia Rabava
Саморегуляція Студентів Як Необхідна Навичка 21 Століття: Формування Та Розвиток В Процесі Вивчення Іноземної Мови Професійного Спрямування
Publisher: Moderní Aspekty Vědy
Authors: Iryna Kulish, Halyna Koroliuk
The Issues And Challenges Of CLIL Implementation In Higher Education: Teachers’ Beliefs In The Ukrainian Context
Publisher: Journal for Educators, Teachers and Trainers
Authors: Iryna Kulish, Nina Tarasenkova, Iryna Akulenko, Iryna Nekoz
Some Issues of Teaching English for Future IT‑Specialists
Publisher: Elixir International Journal
Authors: Iryna Kulish
ESP Curriculum Design: Postgraduate Study
Publisher: Elixir International Journal
Authors: Iryna Kulish