Інтегроване Навчання Фахового Змісту Й Іноземної Мови: Аналіз Ціннісного Ставлення Викладачів
Year:
2021Published in:
Наукові запискиСтаття досліджує ставлення викладачів вітчизняних університетів до окремих аспектів інтегрованого навчання фахового змісту й іноземної мови. З цією метою було проведено анкетування, в якому взяли участь понад 160 викладачів університетів України. Анкетування включало 10 запитань, які стосувалися професійних навичок викладачів, досвіду та стажу роботи, доцільності використання предметно-мовного інтегрованого навчання на заняттях з різних дисциплін та на різних курсах; умов, які повинні бути створені для застосування інтегрованого навчання фахового змісту й іноземної мови; обов’язковості таких дисциплін; навчально-методичного забезпечення та форм організації занять. Результати аналізу отриманих даних можуть бути використані у подальшому теоретичному вивченні проблеми та практичній роботі як фахівців з іноземної мови, так і викладачів спеціальних дисциплін.