Journal article

Дo Проблеми Вивчення Іноземної Мови Професійного Спрямування Як Важливої Складової Професійної Підготовки Фахівця

Year:

2019

Published in:

Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького
заклади вищої освіти
кваліфікація фахівців
професійна підготовка
навички та вміння
іноземна мова загального спрямування
англійська мова професійного спрямування

На сучасному етапі розвитку суспільства освіта відіграє особливу роль. Заклади вищої освіти виконують важливі функції в суспільстві XXI століття. Навички, вміння й компетентності, якими оволодівають суб’єкти пізнання в сучасному суспільстві, можуть різнитися, проте, вони мають і спільні риси. Вони ґрунтуються на передумові, що поглиблене навчання іноземної мови передбачає, що на основі набутих ґрунтовних академічних знань розвиваються як навички та вміння навчання, так і навички та вміння мислення вищого порядку. На підставі аналізу науково-педагогічних джерел та вивчення вимог до кваліфікації фахівців визначено певні навички та уміння, які необхідно набути майбутнім фахівцям, щоб бути успішними професіоналами в сучасному суспільстві. На основі вивчення вимог роботодавців до своїх майбутніх робітників виявлено, що в сучасному суспільстві іноземна мова є важливим складником професійної підготовки фахівців, що визначається роботодавцями й усвідомлюється потенційними робітниками. Процес вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти набуває професійного спрямування та передбачає інтеграцію навчання змісту з метою викладання іноземної мови. Цей процес передбачає одночасне вивчення мови і професійного предмету, за якого форма й послідовність презентації мови зумовлюється змістом.

Other publications by

12 publications found

2022
Journal article

Співпраця Як Необхідна Навичка 21‑Го Століття В Контексті Вивчення Іноземної Мови Професійного Спрямування

Publisher: Журнал «Перспективи та інновації науки»

Authors: Iryna Kulish

2022
Journal article

Саморегуляція Студентів Як Необхідна Навичка 21 Століття: Формування Та Розвиток В Процесі Вивчення Іноземної Мови Професійного Спрямування

Publisher: Moderní Aspekty Vědy

Authors: Iryna Kulish, Halyna Koroliuk

2022
Journal article

The Issues And Challenges Of CLIL Implementation In Higher Education: Teachers’ Beliefs In The Ukrainian Context

Publisher: Journal for Educators, Teachers and Trainers

Authors: Iryna Kulish, Nina Tarasenkova, Iryna Akulenko, Iryna Nekoz

2016
Journal article

Some Issues of Teaching English for Future IT‑Specialists

Publisher: Elixir International Journal

Authors: Iryna Kulish

2018
Journal article

ESP Curriculum Design: Postgraduate Study

Publisher: Elixir International Journal

Authors: Iryna Kulish

2024
Journal article

Independence And Self‑Regulation In Learning Professional‑Oriented Foreign Language

Publisher: Collection of Scientific Papers «SCIENTIA»

Authors: Iryna Kulish

2020
Journal article

Preconditions And Preparatory Steps Of Implementing CLIL For Future Mathematics Teachers

Publisher: Universal Journal of Educational Research

Authors: Iryna Kulish, Iryna Nekoz, Iryna Akulenko, Nina Tarasenkova

2021
Journal article

Scaffolding Strategies As An Effective Technology In Teaching Esp

Publisher: Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Authors: Iryna Kulish, Iryna Nekoz, Halyna Koroliuk

2018
Journal article

Development of Personal Qualities and Professional Competence While Learning English for Specific Purposes

Publisher: Elixir International Journal

Authors: Iryna Kulish

2001
MA Thesis

Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету

Publisher: Черкаський Державний Університет Імені Богдана Хмельницького

Authors: Iryna Kulish