Рольова Ідентичність Старшокласників
Year:
2014Published in:
Інститут соціальної та політичної психологіїУ посібнику аналізується широке коло питань, пов’язаних із рольовою ідентичністю та її виявом у старшому шкільному віці. Шкільний клас постає як мала група, що характеризується певними особливостями ролей учнів і їх динамікою в психологічному просторі групи. Розглядаються нові для психології поняття рольового поля, рольової метафори та рольового уявлення. Подано стислий огляд методів дослідження рольової ідентичності. Описано активні методи впливу на процес становлення рольової ідентичності старшокласників з метою розкриття їхнього творчого потенціалу. Адресується шкільним психологам, психологам ВНЗ, працівникам соціальних служб для молоді та системи післядипломної педагогічної освіти; науковцям і практикам; викладачам психологічних дисциплін.