Психологія Медіа: Між Створенням Наративів Та Пропагандою
Year:
2019Published in:
Національний університет біоресурсів і природокористування УкраїниТермін «медії» (від латинського «media», «medium» – засіб, посередник) включає в себе систему масових комунікацій, яка постійно розширюється за допомогою нових технологічних інструментаріїв, «інформаційного вибуху». Важливим у сучасних медійних процесах є два поняття – «розуміння медій» (understanding media), яке вперше описане Маршалом Маклюеном у 1964 році, та «медіакультура» (media culture), яке озвучив у 1940-х роках Теодор Адорно. Ці поняття дозволяють розглядати медії у ширшому ключі – культурно-філософському та історикополітичному [2]. 42 Звертаючись до теорії американського дослідника Пола Левінсона [4]. який на противагу терміну «нові медії» пропонує використовувати словосполучення «нові нові медії», ми переглядаємо історію та функціонал ЗМК з точки зору інноваційності та залученості до ідеологічних та політичних процесів
Related by author
5 publications found
Memes, Freedom, And Resilience To Information Disorders: Information Warfare Between Democracies And Autocracies
Publisher: Social Sciences & Humanities Open
Authors: Anton Liagusha, Dmytro Iarovyi
Історія Як Пропаганда: Посібник Для Вчителів
Publisher: DVV International Ukraine
Authors: Anton Liagusha, Natalia Shlikhta, Olha Kolyastruk, Marina Kaftan, Andriy Fert, Oleksandr Okhrimenko, Iryna Kostiuk
Political And Historical Discourse In The Making Relationship Between The Czech Republic And European Union In 1993‑1998
Publisher: Схід
Authors: Anton Liagusha
Історія Як Пропаганда : Посібник Для Вчителів
Publisher: DVV International Ukraine
Authors: Anton Liagusha, Natalia Shlikhta, Olha Kolyastruk, Marina Kaftan, Andriy Fert, Oleksandr Okhrimenko, Iryna Kostiuk
Психологія Медіа: Між Створенням Наративів Та Пропагандою
Publisher: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Authors: Anton Liagusha, Nataliia Mazur
You have reached the end of the list