Conference proceedings

Психологія Медіа: Між Створенням Наративів Та Пропагандою

Year:

2019

Published in:

Національний університет біоресурсів і природокористування України
медії
масові комунікації
медіакультура
нові медії
інновації

Термін «медії» (від латинського «media», «medium» – засіб, посередник) включає в себе систему масових комунікацій, яка постійно розширюється за допомогою нових технологічних інструментаріїв, «інформаційного вибуху». Важливим у сучасних медійних процесах є два поняття – «розуміння медій» (understanding media), яке вперше описане Маршалом Маклюеном у 1964 році, та «медіакультура» (media culture), яке озвучив у 1940-х роках Теодор Адорно. Ці поняття дозволяють розглядати медії у ширшому ключі – культурно-філософському та історикополітичному [2]. 42 Звертаючись до теорії американського дослідника Пола Левінсона [4]. який на противагу терміну «нові медії» пропонує використовувати словосполучення «нові нові медії», ми переглядаємо історію та функціонал ЗМК з точки зору інноваційності та залученості до ідеологічних та політичних процесів

Other publications by

5 publications found