Психологія Медіа: Між Створенням Наративів Та Пропагандою
Year:
2019Published in:
Національний університет біоресурсів і природокористування УкраїниТермін «медії» (від латинського «media», «medium» – засіб, посередник) включає в себе систему масових комунікацій, яка постійно розширюється за допомогою нових технологічних інструментаріїв, «інформаційного вибуху». Важливим у сучасних медійних процесах є два поняття – «розуміння медій» (understanding media), яке вперше описане Маршалом Маклюеном у 1964 році, та «медіакультура» (media culture), яке озвучив у 1940-х роках Теодор Адорно. Ці поняття дозволяють розглядати медії у ширшому ключі – культурно-філософському та історикополітичному Звертаючись до теорії американського дослідника Пола Левінсона. який на противагу терміну «нові медії» пропонує використовувати словосполучення «нові нові медії», ми переглядаємо історію та функціонал ЗМК з точки зору інноваційності та залученості до ідеологічних та політичних процесів.