Working paper

Психологія Медіа: Між Створенням Наративів Та Пропагандою

Year:

2019

Published in:

Національний університет біоресурсів і природокористування України
медії
масові комунікації
розуміння медій
медіакультура
нові медії.

Термін «медії» (від латинського «media», «medium» – засіб, посередник) включає в себе систему масових комунікацій, яка постійно розширюється за допомогою нових технологічних інструментаріїв, «інформаційного вибуху». Важливим у сучасних медійних процесах є два поняття – «розуміння медій» (understanding media), яке вперше описане Маршалом Маклюеном у 1964 році, та «медіакультура» (media culture), яке озвучив у 1940-х роках Теодор Адорно. Ці поняття дозволяють розглядати медії у ширшому ключі – культурно-філософському та історикополітичному Звертаючись до теорії американського дослідника Пола Левінсона. який на противагу терміну «нові медії» пропонує використовувати словосполучення «нові нові медії», ми переглядаємо історію та функціонал ЗМК з точки зору інноваційності та залученості до ідеологічних та політичних процесів.

Other publications by

2 publications found