Особливості Навчання Студентів-Представників «Покоління Z»
Year:
2019Published in:
Київський національний економічний університет імені Вадима ГетьманаАктуальність. Підготовка майбутніх фахівців в сфері бізнесу вимагає врахування різноманітних суспільних та економічних тенденцій, змін інституційного середовища, очікувань та вимог роботодавців тощо. Одним з чинників, який має визначальний вплив на якість підготовки управлінців, економістів, є врахування при розробці навчальних програм та використанні різноманітних інструментів навчання соціально-психологічних особливостей різних поколінь. Вперше про такі відмінності на початку 90-х років ХХ століття заговорили американські дослідники Нейл Хоув та Вільям Штраус [1]. Сьогодні «теорія поколінь» набуває все більшої актуальності, оскільки відмінності між представниками різних поколінь стають все більш суттєвими. На це багато уваги звертають роботодавці, говорячи про інші цінності, очікування від роботи, уявлення про кар’єрне зростання працівників, що є представниками нового покоління, так званих «центеніалів» або «покоління Z».