Війна Чи Не Тільки: Фактори Впливу на Результати ДПА з Української Мови Учнів з Підконтрольної та Непідконтрольної Донецької та Луганської Областей
Year:
2021Published in:
Kyiv School of EconomicsУ літературі на тему освіти в умовах конфлікту є тенденція недооцінювати інші, окрім конфлікту, фактори впливу на освітні результати. У цьому дослідженні ми задались питанням: які інфші фактори, окрім конфлікту, мали потенційно найбільший вплив на бали ДПА учнів з Луганської та Донецької областей, включаючи тимчасово непідконтрольні Україні території. У результаті застосування методу множинного регресійного аналізу, ми встановили, які змінні є значущими. Гендер, тимчасова незайнятість батьків учнів, та мотиваційні чинники, такі як ставлення до вивчення української мови та батьківська підтримка в цілому впливають на освітні результати більше, аніж сам конфлікт, пов’язане з ним відчуття дезорієнтації та неспроможність системи освіти надати більший доступ до вчителя. Із неочікуваних результатів дослідження було виявлено, що форми здобуття освіти не є значущим фактором впливу, хоча саме вони зумовлюють різний доступ до освітнього середовища, включно з доступом до вчителя.