Управлінська Складова Впливу На Внутрішнього Клієнта Підприємства
Year:
2020Published in:
Міжнародна науково-практична конференціяВ роботі проаналізовано підходи науковців в площині маркетингу персоналу, представлені основні складові холістичного маркетингу, а також сконцентровано увагу на внутрішньому маркетингу з огляду на актуальність та необхідність висвітлення питання щодо відношення до внутрішнього клієнта підприємства. Також в роботі представлено основні класичні функції менеджменту, що застосовуються в процесах управління компаніями та їх взаємозв’язок з основними засадами та впливом на підлеглих.
Related by author
26 publications found
Імплементація Механізму Зміцнення Економічної Безпеки В Стратегію Розвитку Підприємства
Publisher: Смарт-економіка, підприємництво та безпека
Authors: Anastasiia Liezina
The Impact Of Labor Resources On The Economic Security Of An Enterprise In The Sustainable Development Concept
Publisher: Technology Audit and Production Reserves
Authors: Anastasiia Liezina, Kateryna Andriushchenko, Andrii Y. Buriachenko, Oksana Lavruk, Nataliia Korzhenivska, Nataliia Slavina
Impact Of Econometric Modeling And Perspectives Of Economic Security Of The Cross‑Industry Complex
Publisher: Acta Innovations
Authors: Anastasiia Liezina, Alexandr Lavruk, Halyna Matviienko, Iryna Ivanets, Oleksii Tseluiko, Oksana Kuchai
The Role Of Biotechnology In The Development Of The Bioeconomy
Publisher: Acta Innovations
Authors: Anastasiia Liezina
Regional Clustering Of FEC Enterprises To Strengthen The Country's Economic Security
Publisher: Technology Audit and Production Reserves
Authors: Anastasiia Liezina, Kateryna Andriushchenko, Oksana Domina, Olena Titova, Helena Petukhova
Шляхи Розвитку Методології Економічної Безпеки Підприємств
Publisher: Київський економічний науковий журнал
Authors: Anastasiia Liezina
Resource Planning For Risk Diversification In The Formation Of A Digital Twin Enterprise
Publisher: Accounting
Authors: Anastasiia Liezina, Kateryna Andriushchenko, Oleksandr Rozhko, Oleksandr Datsii, Liudmyla Myshchenko, Oleksandra Cherniaieva
Corporate University as a Business Accelerator in the Field of Education
Publisher: World
Authors: Anastasiia Liezina, Kateryna Andriushchenko, Oksana Kuchai, Helena Petukhova
Economic Analysis Of Artificially Roughened Solar Air Heater With V‑Shaped Ribs
Publisher: Acta Innovations
Authors: Anastasiia Liezina, Kateryna Andriushchenko, Vitalii Lavruk, Viktoriia Rudevska, Liudmyla Sliusareva
Ділова Досконалість Підприємств Як Ключовий Фактор Інноваційного Розвитку Економіки України
Publisher: Вісник Хмельницького національного університету
Authors: Anastasiia Liezina, Mariia Tepliuk