Тривожимося Та Банкрутимося: Як Зупинка Транспорту Під Час Тривоги Впливає На Бюджет Міста Та Киян
Year:
2025Published in:
ҐРУНТ7:30 ранку 1 грудня 2024 року. Кияни їдуть на роботу. Хтось їде в лікарню асистувати хірургу у важливій операції, хтось — готувати їжу для дітей у садочку, хтось — писати законопроєкти в урядовому кварталі. Раптом всім приходить сповіщення на смартфоні — “Повітряна тривога!”. Автобус зупиняється на найближчій зупинці, водій оголошує, що далі не їде, люди виходять і хтось йде до найближчого укриття за кілометр, але більшість починає шукати способи, як все ж доїхати на роботу, де чекають, де вони потрібні. З 24 лютого 2022 року по 4 грудня 2024 року в Києві пролунали 1398 тривог, із них 1167 у час з 5:00 до 00:00, коли жителі міста подорожують на роботу, навчання або повертаються додому (Статистика повітряних тривог, б. д.). 1 серпня 2022 року Київська міська державна адміністрація прийняла рішення щодо зупинки громадського транспорту під час повітряних тривог (Громадський транспорт під час повітряної тривоги, б. д.). Пасажирам рекомендовано виходити з транспорту та прямувати до найближчих укриттів. Хоча в більшості міст України (навіть значно ближчих до лінії фронту Сумах, Харкові та Дніпрі) транспорт згодом відновив роботу під час тривог, у Києві влада відмовилася змінювати це рішення, попри запити та петиції містян.